lördag 4 oktober 2008

3

Kappan-redaktionen har också fått tillåtelse från skivbolaget att låta medlemmarna från en av Sveriges mest hypade akter just nu, turnéblogga exklusivt.

Så without further adue, Maskinens turnéblogg 2008:

Yo. Vi har så jävla mycket att göra just nu. Typ tusen collabos, mash-ups och remixer som ska in, men de kan jag inte riktigt snacka om, och turnén som är så... Uh!
Det är rätt svårt att scora med tanke på att ingen vet vilka vi är. Men trots det: Vi körde Nässjö igår motherfuckers! Det var fett. Kanske det fetaste och längsta bloggelectrolivesetet som någon kört. Vi körde tre låtar.

Intensivt är mitt mellannamn. Ett ruttet självhjälpsland, jag söker stash för att flytta till spenderarland. Overstay my welcome in spendingcountry. way-cay utan visum i Spending country resorts. Bygga en koja vid spenderarlandets gränskontroll, som ett jävla troll, utan någon större koll. Jag studsar som författaren till den här bloggen gör, han är en boll. Nästa helg ska vi till Örebro och västkusten. Då får vi se vem som smäller som dusten.
Jag hörde något om en Storm där nere, "Fittstormen" sade F, jag bara "Där ska jag vara nästa vecka grabbar!" och gjorde fittslickartecknet, innan jag pullade luften.


Oh, sorry, jag började freestyla lite.

/Maskinen



Indeed, Maskinen har fattat vad det handlar om.

4 kommentarer:

Anonym sa...

på tal om etiketten hormun, jag vet inte om ni såg porr-dokumentärerna på svt2 igår men enligt pophoran får man väldigt mycket acne runt munnen av att suga kuk. å andra sidan så var det en stilig gammal dam i en annan dokumentär som hävdade att sperma var fantastiskt för hyn för att det är gjort av små bäbisar. så det borde gå på ett ut.

Ward sa...

Bollen riktig gangsta bryta mot lagen, tillsammans med Maskinen ba köra hela dagen, veckan, året, höra publikvrålet förvandlas till sorlet. 2008 inget blir som det var, vända kappan efter vinden kan ge alla svar.

Zoom, see ya, later, PEACE!

Marey sa...

haha bästa freestylen. och är det wu-tang clan tröjor de har på sig?

Bollen sa...

Johanna du verkar ju vara en helt fantastisk människa. Du kan få gästblogga med en recension av sperma som hudkräm om du vill.

ja Marey, fast de här vänt på Wu- dubbelveet så att det blir ett M som i Maskinen.

Thank good that Ward blessed the mic, I finally got to hear the shit that I like.