onsdag 25 mars 2009

Kärlek i Demensens tid

Kära dagbok!

Du kommer inte tro vad som hände idag!?!?!11 Idag var dagen då jag träffade mitt livs kärlek! Kan du fatta!!!! Han heter Nils och vi arbetar tillsammans, eller, jag arbetar med honom, på Morgonstjärnans äldreboende.
Det var nära att benen vek sig när de rullade in honom i matsalen. Hans krokiga rygg, hans röda tunga hängandes ur munnen, gud! Jag får rysningar!
Den sexuella spänningen mellan oss var som ett böljande hav av fjärilar! Och även om han inte kan prata, så såg jag lustans brinnande fackla i hans ögon, och när jag tänker på det så måste jag blunda och ta på mig själv.

Kan knappt vänta tills jag får duscha honom :D

Nä, nu måste jag göra ”annat” *wink*

Vi hörs imorgon!

Puss och kram

2 kommentarer:

Marey sa...

"Kan knappt vänta tills jag får duscha honom :D" - haha jag dör. arbetar själv inom nämda verksamhet och ja, vi har skämtat så här ett antal gånger.

(och arbetar "med" - hahah)

ja, nu får det räcka. men ja, hög igenkänningsfaktor, inte för att jag alltså.. men..

Anonym sa...

All lycka till er två!