måndag 14 juli 2008

Bollen in real life




"Suga av och bakifrån".
Han sammanfattade, enligt sig själv, alla mäns sexuella preferenser i fyra små ord innan han skrattade bullrigt. Jag ville vara honom till lags. Så jag fnissade och höll med.
Han var tio år äldre än mig. 39. Jag 28, men det var min fördelsedag om tre dagar.
Den tighta tshirten han hade på sig såg ut att ligga nära bristningsgränsen över hans vältränade bröst. På ryggen mellan hans skuldror hade den svarta färgen mattats över ett litet område och bleknat i tyget på grund av sin konstant utsatta sträckelse.
Han hoppade ner från spisen och tryckte in en chokladboll i min mun med sina bakkletiga fingrar, han höll kvar ett finger lite för länge innan han drog ut det. Jag tuggade. Gott. Mycket smör hade han haft i.
"Sångaren i bandet Ponnypojken berättade hur man skulle göra för att simulera att knulla en tjej bakifrån. Man fyller två ballonger med varmt vatten, det är röven, sen gör man ett hål i en hunungsmelon och knullar den mellan ballongerna. Haha!".
Så rolig han var. Brorsan.

Brorsan hade två sjukt stora händer. När han inte jobbade som aktiesäljare till vardags, där han hade ena handen vid örat på headsetet och den andra i pillerburken, ja då använde han händerna till att bygga om hemma för sin familj.
Händig som han var.
Jag var ibland lite avundsjuk, istället för att snida och slöjda eller vad fan man nu gör hade jag lärt mina händer att fingerpulla och spela luftpiano.
"Jag måste snart hem till kärringen och ungarna" sade han. Vår lilla stund i köket var snart slut.
Brorsan höll upp sin stora hand. Den var monstruöst kletig av smeten från chokladbollarna.
Han inspekterade sin egen hand med en faschination som fick mig att känna mig obetydlig, som om jag lämnat rummet.
Då kände jag att det var läge att skörda vad som skördas kunde och gick fram till honom. Jag krökte min rygg och tittade samtidigt upp på Brorsan. Sen började jag slicka handen. Han lät mig som vanligt vara medan han tittade. Han hade en slags äcklad förtjusning i blicken på mig, då jag likt en liten hundvalp slickade honom ren.
"Snabbare" sade han med en klump i halsen. Och jag ökade tempot.
Snart var Brorsans hand skinande ren som en wexpolerad mercedes. Han inspekterade, vände och vred på den. Sedan gav han mig en hård örfil.
"Duktigt jobbat Bollen". Han gav mig direkt efter berömmet en färsk handflata i nyllet. Jag kände hur mina tårkanaler började fyllas upp. Min vänstra kind brände och nu märkte jag hur det droppade blod från min näsa.
Jag kände mig stolt över att jag gjort brorsan glad.
Plötsligt kom pappa in i köket.
"vad gör ni pojkar?" mumlade han frågvist på sin grötiga finlandssvenska.
"Vi diskuterar politik Farsan" sade jag och torkade raskt blodet från under näsan med lite hushållspapper.
"Vem vinner då?" skojade gubbfan. "Är det du min lilla röda?" sade han och klappade mig nedsättande på kinden med sina gamla händer.

Jag tittade in i hans hånleende ansikte. Rödplufsigt av åratals alkoholmissbruk. "Det går inte att vinna mot brorsan" sade jag lite ironiskt.
"Det har du rätt i Bollen" fyllde brorsan själv i och lade till ett leende samtidigt som han spände sina isblå ögon i mina.
Farsan öppnade kylen och tog fram en 10,0 % elefantöl innan han lämnade köket för att kolla Adaktusson på TV8. Jag sneglade in i teverummet och såg min far knäppa upp byxorna och plocka fram sitt kön för att ge sig själv lite välbehövd njutning. Jag stängde dörren till köket när jag hörde hur pappa knäckte sin burk.

Kanske skulle jag fråga lite om Brorsans familj, byta ämne en stund tänkte jag. "Hur är det med Birgitta?" Frågade jag. Hans snygga hårsvall satte min sidbena på skampolen. Och hans armmuskler skapade en kompakt krigarkropp när han lade armarna i kors innan han gav sitt svar: "Det ska du skita i Bollen".
Jag beundrade verkligen Brorsan. Hans kompromissöshet och kraft. Men jag tror inte att han beundrade mig. Jag var ju bara en enkel filosof och psykolog.

När jag kom hem till mitt femstjärniga hotellrum (jag var bara i Sverige på besök) tittade jag ut över golv/sängytan som jag drällt ut kurslitteratur över och satte på helt sonika ned på golvet. Jag grät en stund innan jag tog fram min laptop och började söka efter nattliga sängkamrater.
Webbsida upp och ner med horor. Det tog en timme för mig att välja rätt bland mina mailkontakter. Sedan ringde jag.

- Hej, jag vill ha Carlos och Elinas tjänster ikväll. Hår på bröstet och rött litet slamphår.
- Carlos och Elina, till vilken adress?
- hoppisänggatan 45
- Vilken stad?
- Stockholm så klart, vad fan tror du?
- Förlåt, jag har tagit E ikväll och jag är bara såååå fucked in the brain haha...
- Kan du fokusera dig på ditt vidriga jobb? Annars ringer jag din chef innan jag väljer en annan eskortfirma.
- Förlåt bäste herrn, förlåt så hemskt mycket. Jag måste bara fråga vad du har för preferenser?
- Preferenser?
- Ja så att våra eskorter kan förbereda sig för vad herrn bäst tycker om att göra.

Jag tvekade, men det var sant. jag visste att det var sant. Att det inte gick att vinna över Brorsan.

- Nå herrn?
- Suga av och bakifrån.
- Suga av och bakifrån?
- Ja, fattar du trögt din lilla knarkade jävel? Suga av och bakifrån, Suga av och bakifrån! Jag vill suga av och bli knullad av honom i röven!
- Av vem då?
- Min brorsa, min brorsa din lilla fitta!
- ...
- Hallå?
- ...
- Hallå!? Hallå!? Ska du skicka de där jävla horarna nudå! Hallå!? HALLÅ!?

4 kommentarer:

Ward sa...

Vad hände med 10o hårda? Vänder ni kappan efter vinden?

Tårtan sa...

que?

Tårtan sa...

det är pridevecka snart.

Ward sa...

Bortse kommentaren. Mitt internet skojade med mig.

Kukar och pridevecka går annars naturligtvis hand i hand.