måndag 15 september 2008

Vinnare



Genusglasögonen har fått en vinnare. Grattis Josefin. Det var ditt stjärntecken som avgjorde. Jag har nämligen lovat att alltid prioritera mina kära medlejon. Ni andra får hålla ut. En tävling med jultema kommer i december. Vi har så sjukt mycket prylar här på redaktionen som vi vill bli av med.

" Avsugerskan gjorde entré. Det var hon som hade skrattade mest när vi låste in Waldemar i hönshuset. Jag hatade henne för det. Fullt medveten om att det var jag som gjort det rent praktiska. Men att skratta sådär. Det var verkligen djävulskt. Barn må göra dåd, det hör barndomen till. Men att bara se på för njutningens skull... Jag saknar ord.. Imorgon ska jag klä ut mig till en tupp och väcka henne i gryningen. Då får vi se vem som skrattar sist. Eller hur Waldemar? " / Tårtan - Bortom min kontroll.

4 kommentarer:

J sa...

Jag är så glad att jag vill gråta, ska ni veta!!! TACK! *lejonvrål*

Ward sa...

Så besviken jag blev över att inte vinna, så glad blev jag när jag såg bilden. Som en flicka blev jag.

Anonym sa...

Länge har vandakappanef varit min startsida, men pga lite posts det senaste har jag ändrat till den här:
http://www.nimportequi.com/

Gräddnos sa...

Du har hittat en fantastisk ersättare till startsida anonym