torsdag 21 maj 2009

Vindens gästblogg: Frihet


Ibland så måste jag komma bort från Sandras gnäll och uppleva den där friheten som Jack London pratade om. Jag vet vad ni tänker och nej, jag tänker inte gå på hajk, man är väl inte någon jävla skogmulle? Jag pratar naturligtvis om den öppna vägen, den där känslan av att släppa alla bekymmer och bara trycka gasen i botten. Jag förklarade för mitt hjortron att vi verkligen behövde en bil men trots mina argument om frihet och jack london så bestämde vi tillsammans att inte köpa en bil trots allt.

Men skam den som ger sig, igår så köpte jag mina första bilhandskar och världens häftigaste scarf på secondhand så att jag kan åka cykla genom Stockholm med stil!

Translation: Life on the road is easy with no bitches in the back nor any hoes in the front

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Snyggt!