måndag 14 april 2008

Bollens turnéblogg som Hästpojken hangaround, del 4

Ouch, lirade Kalmar i helgen. Staden som Gud inte hade i åtanke när han tömde sin säd.

Bakfull fortFARANDE. Hung Over som Jesus.

Men det var så sjukt bra allt, ändå. Alla som kom var fan helt fantastiska, sån kärlek. Älskade det verkligen.

Vi började med att peppa till Primal Screams "loaded" innan vi gick på, jag bara simmade i GIN under hela introt till Shane. Sen på Caligula kom Lars på en skitmysig idé att använda flaskan som ett duschmunstycke. Alltså när låten var slut och kidsen klappade och skrek ställde ja mig på knä och öppnade munnen.

Lars bara skakade flarran och jag tog emot. Kände mig som ett fotbollsfan som badar i en fontän när Brasilien vunnit VM. Alla gillar ju liksom när brassarna vinner VM, har ni tänkt på det? Jag var fanet som simmade i fontänen och drack av allt lortigt vatten. Gud jag bara SKREK så gott det var. Jag vet inte hur länge jag slickade mig om munnen efteråt. Haha.

Efterdängan var nog något Episkt alltså. Jag hade ju redan satt i mig en sjua gin och där skulle det alltså supas mer. Jag har många luckor, men jag minns att jag pratade länge som fan om förstärkarsorter med en asskön kille som hette Sam. I efterhand har jag fått berättat att jag stod och pratade rakt IN i en förstärkare, så jävla typisk mig. "Typisk LillBollen" fick jag ju höra ett par gånger av Martin dagen efter...


Det sjuka är att vi skulle käka efter giget. Martin var skitsugen och pratade typ om mat i flera timmar. redan innan giget sade han att han var vrålhungri.

Men jag tappade bort ALLA, så jag gled in på nåt sunkhak och bara "fem hamburgartalrikar och fem ostdippar".
När jag åt var det inte en måltid, det var en ritual. Jag kramade sönder burgarna i mina händer tills de alla var mos och jag tryckte sedan in pommesen i klumparna. Sedan hällde jag över osten, jag lät den täcka de sönderkramade fettblobborna så gott det gick. Sedan radade jag upp dem framför mig. Som fotbollar från en annan planet såg de ut, där de låg och svettades. Jag minns att jag inte orkat ta av mig jackan så jag svettades också i pannan. Shit, jag hade typ inte rakat mig på två veckor.

Jag satt där ett tag, men sen jävlar kastade jag i mig maten. Jag ville inte ens tugga och gjorde det bara för att kunna svälja så snabbt som möjligt. Faan vad de i personalen tittade konstigt på mig där jag satt och verkligen pressade in köttbrödpommeshybriderna i käften.När jag var klar kunde jag inte hålla mig. Jag gick in på toaletten och spottade på min egen penis.





FZ-1, FZ-1A, FZ-1B = Så sweet.








Stor kram. Från er tennisboll i framfickan.


//Bollen

Inga kommentarer: