onsdag 23 april 2008

Tårtan vs Kajsa L del 1

Kajsa L sa...

"Fan vad tråkig du har blivit Tårtan, skriv om saker du kan såsom äcklig sex och våld, och sluta upp med dessa pretantioner."



Vart: Café Publik, Andra Långgatan, Göteborg
När: En varm kväll i april.

- Så vad sysslar du med? Hon lekte med sin hand på mitt lår.
- Lite vadsomhelst, bloggar mest. Hon sken upp och proklamerade:
- Det gör jag också! Hon var perfekt full och det var jag med.
- Vart bloggar du? Jag kanske har läst din!
- Jag bloggar om livskvalitet.
- Vända kappan efter vinden!! Skrek hon så det började pipa i mitt öra.
Vi gick ut för att röka en cigarett och prata i normalt tonläge.
- Det stämmer, gillar du den?
- Jag älskar den! Vem är du?
- Jag är T… hon avbryter mig precis i tid.
- Du är väl inte den där jävla Tårtan? Han är klart tråkigast och hans senaste sög.
- Nej nej, jag är Gräddnos. Jag gillar inte Tårtan heller, han fick mest vara med för att han är kompis med bollen, plus att han alltid bjuder på bullar när vi sitter på Cello – can’t beat that.
Hon skrattar, lutar sig bakåt, lutar sig framåt och hamnar i min famn, Vi möts i en kyss och nästa sekund så fingerpullar jag henne i baksätet på en svarttaxi, mål: Hennes enrummare någonstans nära Chalmers. När dörren smäller igen bakom oss så sliter hon genast av sig kläderna och jag är inte sen att följa. Vi är som vilda djur och hon biter hål i huden på min axel när hennes fittmusklerna stryper min kuk och hon äntligen kommer.
Vi ligger kvar och kippar efter andan, sen börjar vi prata om allt möjligt, att plugga, att plötsligt bo i en storstad (hon kom från Jämjö, utanför Karlskrona) och livskvalitet. När hon gråtit ur sig sin förtvivlan om att inte ha några nära vänner i närheten så kysser jag henne och våra kroppar smälte återigen samman. Jag tar till alla min knep och färdigheter, svetten rinner från min rygg när jag dansar med tungan över hennes mest privata. Grannarna måste ha hört hennes cum-roar när det äntligen går för henne.
Nästa morgon så kysser jag henne adjö med löftet om att vi skulle mötas samma kväll, när jag kommer hem till min lägenhet så tar jag först en dusch, sen så lägger jag kameran på laddning, plockar upp telefonen och ringer grabbarna från lagret…

To be concluded

6 kommentarer:

Anonym sa...

Asså vafan!

Anonym sa...

Tre grymma och olika inlägg på en dag. Bra saker kommer i trupp

Anonym sa...

Jag blir kåt av den här bloggen.

Tårtan sa...

Kajsa l: ja?

anonym: ja vi brukar säga här på redaktionen att treenigheten är den bästa enigheten.

weezy: jag med.

Ward sa...

Tårtan - can't beat him. Han vet hur (livs)kvalitet smakar, luktar och låter.

När släpps BLOKEN? Ni kan pusha den i tre versioner, en var, där försäljningssiffrorna avgör vem som får leva och dö. Precis så som RIKTIGA män tävlar.

Bollen sa...

Mr Ward, jag hoppas verkligen att du får den där rollen i Flatliners II, för det där var sannerligen en bra idé.