fredag 11 april 2008

Bollens turnéblogg som Hästpojkens hangaround del 3

Yooo. Shit vad den här turnén är MAD y'all. Linköping var så jävla FUCKED UP så ni anar inte. Min gitarr, eller yxa då, gick sönder efter att Pontus bestämt skulle ha den i röven. Han bara "In med yxan, no matter what!" och då är det ju bara att Lyda. HAHA.

Just nu är vi i Norrköping, home of bandet Laakso, de som har en sångare med huvan på hela tin'.

Här i "peking" (haha de kallar det så!) är tjejerna ganska söta. Jag kan absolut tänka mig att ha ett långt djupt samtal om några gamla döda rockhjältar med en av dem innan kvällen är slut. Och låta hennes kompis hänga in "den" åt mig under tiden.

Giget gick svinbra kan jag bara tala om. Jag stagedivade fyra gånger!

Nu kom Martin in med öl och rufsig lugg, den lille spjuvern. Lars äter wienerbröd och dricker kaffe istället. gammal i gemet som han är. Men okej hörni. Jag måste sluta nu fan. Kanske hör av mig efter Kalmar eller Växsjö.

Som Bonus får ni en bild på Martins groggvirke från gårdagen, vad gör en inte när man får slut sprit att blanda ut läsken med?



Your pal.

//Bollen

2 kommentarer:

Ward sa...

Fy fan va bra du är. Ni allihopa för övrigt. Kärlek till ALLA.

Bollen sa...

Tack Vic, det värmer som nykokt sirap i röven på Tom Cruise.
Och då menar jag att man häller den kokta sirapen i hans röv.