måndag 12 maj 2008

Hästpojken vänder kappan efter vinden

Och väljer nu att be oss om ursäkt.
Jag läser följande uttalande i kommenterarna på deras blogg:

"Simon said...

Ni blev nyss matade med en fet bajsmacka från det där "vända kappan"-gänget. de tyckte tydligen inte att erat svar var speciellt roligt."

"Hästpojken said...simon>> Var det löjligt av mig att skriva det där? Jag börjar tvivla på att det var rätt sak att göra... Men av svaret att döma så togs det lite på fel sätt. Jag ville bara klargöra att vi sett det lilla sprattet och att det inte har något med oss att göra. --- Den här delen är totalt befriad från ironi: Kanske borde jag be om ursäkt till bollens turnéblogg? Jag ber därför om ursäkt för att jag var stel, gubbig och trist när jag belyste det faktum att någon skrev turnéblogg för oss. Jag borde naturligtvis kännt stolthet för att någon tog sig den tiden. Förlåt. Härmed upphör beefen."

Ursäkt godtagen.
Det krävs en stor ponny att inse att ponny har rätt, men kanske en ännu större för att se när häst gnäggar fel. Livskvalitet kan vara ödmjukhet. Det tycker vi på Vända Kappan efter vinden. Och vi borde veta. Vi lever för att misslyckas.


Hästpojken har en låt som heter "utan personlig insats". Titeln är som den här tjejen (som f.ö har en jävligt clean kappa på sig):

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, kalla mig trög men jag förstår inte den här grejen...är inte Bollen Adam? Och Adam skriver i såna fall falsk turnéblogg åt hästpojken...som han ju är med i på riktigt...men allt var bara skämt naturligtvis. Men varför skulle Hästpojken (bland annat Adam) stämma Bollen (Adam)?

Har jag missat något?

Bollen sa...

Det finns två Bollar, precis som i testikelpungen.

Anonym sa...

Helvete! Fan vad jobbigt det blir nu, precis som när jag fick reda på att kalle von hall inte alls var carl stephenson utan tvärtom och jag insåg att jag sagt fel i flera år...

men bra, då vet jag...