måndag 5 maj 2008

Love Actually.

Ursäkta vår dåliga närvaro hör på bloggen just nu. Eller ursäkten är kanske mest till oss själva. Jag har spenderat några dagar i kärlekens mörker medan Bollen och Tårtan arbetar på en HIV-dokumentär på uppdrag av SVT. Hursomhelst ska jag åka en sväng till Frankrike och vandra i Le Corbusiers fotspår så för min del kommer här inget storslaget att hända på en vecka. En glad nyhet är dock att vår praktikant/frilansare (vad han nu är) Karl Linus har gjort klart film nr 2 i den exklusiva konstfilmserien som behandlar livskvalitet. Här är det Karl själv som står framför kameran i ett försök att få sin yttre skönhet att tränga in i den egna kroppen för att sedan stötas ifrån. Vackert? javisst! Fånigt? Nej faktiskt inte.
Au revoir!


PS. Nine Inch Nails har gjort en ny skiva som är gratis och finns här. Stökig och riktigt jävla lovande måste jag säga. Kolla särskilt Head Down. Blir inte så mkt bättre än så. Skulle vara den här då.

2 kommentarer:

Tårtan sa...

Lysande!!!

Anonym sa...

Hah har ingen aning hur jag råkade just se det här klippet Linus. Men ansiktsmasken är då ett kapitel i mitt liv som jag saknar mest! Kommer du upp nått i sommar?