onsdag 14 maj 2008

Tårtan vs Kajsa L del 2 + Förord

Innan jag fortsätter med min saga om Kajsa L så vill jag först förklara min frånvaro de sista två veckorna. Som de flesta vet så har jag och Bollen arbetat med en dokumentär om AIDS i Istanbul vilket har tagit oerhört mycket kraft av mig, psykisk som fysiskt. Den här dokumentären har genomgått en slags metamorfos, där jag tillbörjan injicerade ett frö i Bollens mage, sen tillsammans så levde vi och närde vi ett växande foster, i Bollens mage. Vi har bråkat och skedat, hatat och älskat och sen i en kaskad av blod, svordomar och tårar så föddes lilla ”AIDS in Istanbul – the Love-virus”.
Men sagan slutade inte där, inte för mig i alla fall. För när det var dags att ta våra kameror och stativ för att bege oss hem så sa jag adjö till Mamman som gett oss hushåll, ett handskak sen var vi iväg. I taxin hem så frågade Bollen mig om jag någonsin rörde Mamman, jag sa att vi skakade hand till vilket Bollen sa ”Ja det var det Tårtan, nu har du AIDS och nu kommer du att dö.” Han sa inget mer resten av färden, jag sa inte heller något utan svimmade när det snurrande rummet och kallsvetten tillslut blev för mycket. Det första jag gjorde när jag kom hem var att köpa ett munskydd och ett par svarta läderhandskar, sen gick jag för att testa mig. Tyvärr så tar det minst en vecka för svaren att nå fram, den veckan var den värsta i mitt liv. För rädd för att gå ut och handla mat så levde jag på ost, pumpafrön, olivolja och Ajvar. Jag snurrade runt i en feberyra och skrev haikudikter på mina väggar, jag försökte kommunicera med silverfiskarna under mitt badkar, jag försökte slå på min dator men läderhandskarna var för tjocka. Jag försökte med många saker. Lättnade kom efter en vecka då svaret kom och det visade sig att jag inte hade AIDS, bara gonnoré. Nu är det enda som rör sig i mitt huvud tankar om att mörda Bollen… och Kajsa L .


Tårtan vs. Kajsa L del 2

del 1

Det pirrade i fittan när hon tänkte på honom, tillslut så var hon tvungen att onanera för en tredje gång för att få spänningarna att försvinna. De skulle träffas om fyra timmar och 36 minuter, det är för länge tänkte hon och slog på Jeff Buckleys ”Hallelujah” för att sedan drömma sig bort i 4:56 minuter. När klockan väl närmade sig sju så blev hon superstressad, allt skulle vara perfekt, det var inte vemsomhelst hon skulle träffa, det var ju trots allt livskvalitet-bloggaren Bollen som hade tröstat henne med sin enorma kuk, hennes första vän och hennes första älskar här i stora stora göteborg.

Han mötte henne på järntorget och tillsammans så vandrade de upp linnégatan, tänk att han bodde här, där kultureliten drack sitt rosévin på kvällarna, hon drömde en kort sekund om att flytta ihop med honom och tillsammans så skulle de sitta med alla hans coola kompisar på ”Rumpanbar” och skratta och pika åt de som red ettans spårvagn till Frölunda.
Lägenheten var nedsläckt men i ljuset av stearinljusen så levde vardagsrummet verkligen upp till hennes förväntningar, möbler från designtorget och en bokhylla fylld av böcker av författare hon aldrig hört talas om. – Vänta här sa han, jag ska bara hämta en flaska vin. Hon stod där och försökte förstå att hon äntligen stod i hans coola lägenhet, och snart så skulle de älska och hon äntligen skulle få känna hans trygga barm mot sitt huvud, höra hans hjärta slå och känna hans fingrar glida genom hennes hår.
Han kom in i rummet igen med två glas vin i händerna, hon smuttade lätt på sitt, det smakade fränt men hon låtsades tycka om det. De pratade om lätta saker och hon försökte att dricka sitt vin lika nonchalant som han, men det var svårt, hon hade aldrig riktigt tyckt om vin, cider var mer hennes grej. Hennes armar började kännas tunga, det här förvånade henne, hon hade bara druckit ett glas och hon kände sig inte full, bara 100kg tyngre. – Hur mår du? Hon kunde inte svara, hon bara föll åt sidan och kunde inte komma upp igen. Det ringde på dörren, ligg kvar du, sa han, ställde sig upp och skrattade till lite grann. In kliver 4 figurer klädda i smutsiga overaller. Hennes hjärta börjar slå hårdare och skräcken sköljer över henne från hennes ryggrad och ut genom varje nervcell. De står över henne och i ögonvrån så ser hon Bollen hålla i en videokamera, vad är det som pågår!
Jag heter inte Bollen, jag heter Tårtan, och jag ska se så att alla dina önskningar går i uppfyllelse. Han log. – Vikken fin litten hora, grymtade den tjockaste på finlandssvenska samtidigt som de successivt klär av henne all de plagg hon noggrant valt ut bara några timmar innan. – Värm opp den lilla fittan innan jak gor min äntré, brölade han nu när hon låg naken på soffan, oförmögen att röra sig, hennes sinnen var dock på hög nivå och hon kunde känna varenda beröring. De la henne på mage på sängen sen försvann de i vad som kändes som en evighet, vad skulle hända härnäst? Skulle de våldta henne? Skräcken kände inga gränser. Från ingenstans så dök de alla upp igen, de var alla nakna förrutom Tårtan, han bar på sin kamera. En efter en började de knulla henne bakifrån, de använde glidmedel för att lätta sin framkomlighet. Deras storlek var inget hon upplevt tidigare och tårar var de enda hon kunde frammana. Någon satte sin kuk i hennes mun och nu kunde hon knappt andas, allt hon ville göra nu var att dö. – Såjja krappar, no ska hon känna på Pekkas fikklamppa! Han la sig på henne och kände världens största påk försöka tränga sig in i henne, hur skulle den få plats?! Hon svimmade.

När hon vaknade så var hon täckt i säd, det brann i hennes fitta men hon kunde fortfarande inte röra sig. En kameralins låg bara några centimeter från hennes ansikte, hon ville skrika efter hjälp men kunde inte ens sätta sig upp. Tårtan grät och skrattade samtidigt, hon såg nu vilket monster han sannerligen var. – Du bad om det här Kajsa! Du bad om det här!

Puss på dig Kajsa L :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud.

Tårtan sa...

call me tårtan

Ward sa...

Revenge is a dish best served hard, cruel and painful.

Tårtan sa...

word ward, word.