måndag 24 mars 2008

Den fria viljan

De berusade flickögonen rullar besvärat omkring i hennes skalle. Till slut tittar hon in i väggen. Själv stirrar jag upphetsat på hennes lilla fasta kropp och försöker koncentrera mig på mitt prestigestånd som nu är så stort och hårt att jag skulle kunna spränga en ståldörr med bara toppen av det. Lisa skruvar på huvudet och tittar överallt utom på mig medan jag hjälper mig själv till hennes nakna kropp med allt vad det innebar. Jag försöker att uppskatta den och min egen. Jag står på knä och hon ligger på rygg. Jag låter min blick hungrigt slicka hela hennes kropp, men jag vill att hon ska se hur jag njuter av att betrakta och studera hennes fitta och bröst. Vad håller hon på med?

Jag hade träffat Lisa ute tidigare under kvällen, en blond liten tjej. I sin retliga sätt påminde hon en aning om den finska illbattingen Lilla-My. Hon hade druckit många öl, åtta. Jag själv hade druckit två stycken. Under kvällen hade vi pratat om vårt förhållande, det som egentligen inte existerade. Jag hade tidigare sagt att jag ville ha ett öppet sådant, även om det mest var en ursäkt för att jag ville ha möjlighet att "knulla runt". Det tyckte inte Lisa om något särskilt efter åtta öl.
Jag försökte hålla mig arrogant charmant, prata i en lite syrlig ton om hur mycket jag fick knulla och att hon inte skulle förvänta sig att gå hem med mig. Och just då önskade jag att detta skrytsamma skitsnack varit sanning. Hennes humör hade snabbt svängt från "sexig drogpåverkad collagebrud på springbreak" till "Sur rödvinsalkoholiserad knarkarkärring i Wiens folkpark".
Och hon hade förstås rätt i sin ilska, varför skulle jag få ha kakan och äta den med? - För att någon måste, that's why.
På dagen hade jag tänkt på sexet som jag visste att jag skulle njuta på kvällen, jag hade känt mig ambivalent, osäker på min egen attraktionskraft. Men sedan hade jag tagit en springtur, gjort sit-ups och många armhävingar. Jag hade tittat mig själv i spegeln, äppelkindad med mina bröstmuskler svällandes samtidigt som jag hämtat andan. Jag tänkte att "Livskvalitet ska jag ha. Har jag förtjänat nu. Ja, fan. Knulla ikväll".
Nu står jag där på knä i sängen och smeker hennes berusade kropp och känner min kuk våldsamt pulsera. Fast, något känns inte rätt. Lilla blonda filosofen Lisa tittar sig oroligt omkring och undviker min blick.
Men våt blir den när jag för upp ett finger i fittan. Hennes ansikte är dock allt annat än det förväntade: förvridet i en bita-sig-o-läppen-till-det-blöder-skräckblandad njutning. Istället kommunicerar hon ett osäkert uttryck som tycks betyda "Ta mig härifrån". Jag lägger mig på henne, kramar om hennes lår och små fylliga bröst men jag får ingen ögonkontakt då hon tomt stirrar in i väggen och, som det ser ut, försöker drömma sig bort.
"Eeeh... Alltså jag vet inte om du vill göra det här?" Frågar jag henne ärligt. Genast kramar hon om mig. Hetssmeker mina biceps och skulderblad och stönar "Jo! Jo! Jag vill!".
"Eeeh... är du säker?"
"Jaa, jag är bara lite full". Jag tycker mig kunna höra hur hon ljuger, men min kuk är för hård för vidare diskussion resonerar jag, och låter föra in den hårda i håligheten.
"Åh Bollen! Bollen!" Stönar Lisa medan min kuk smörjs in med vad Tårtan brukar kalla "picktopping". Slidväggarna är slappa och hennes fitta känns större än tidigare. Jag fortsätter knulla och hennes stönande mitt namn känns fruktansvärt ansträngt. "Hon vill inte ha mig, hon vill inte ha mig" tänker jag innan jag med lätthet vänder hennes på knä och tar henne bakifrån. Jag greppar tag om hennes nacke och trycker ner henne på mage där jag fortsätter. Stönen dör ut då hon inte längre orkar fejka sitt intresse för medverkan i den här patetiska sexakten. Jag känner för varje inträde i henne att det här inte är okej. När jag tar en paus och drar ut mitt kön känner jag hur hennes blöta fitta inte orkar knipa åt längre. Jag tänker att "nu får det räcka" och stöter in i henne ett par gånger till, djupare än tidigare, innan jag runkar bort min säd över hennes fasta lilla rumpa. Några droppar rinner över på hennes svanktatuering föreställandes ett gammalt egyptiskt tecken. Detta är en önskan hon formulerat under vårt första sex: "Uuh! Flås! Jag vill att du kommer på mig!". Och jag försöker alltid att vara en tillfredställande älskare, även om det bara är jag som knullar.

4 kommentarer:

Tårtan sa...

Jag tror vi alla känner igen oss, eller hur killar?

Ward sa...

Ni borde fika oftare, om det är vad som får er att, så att säga, gå igång framför skrivmaskinerna.

Bollen sa...

Roligt att du läser bäste Ward. Det är helt klart med en sötsak mellan läpparna som man presterar bäst kreativt. Fikabröd är en av alla livets sötsaker och där trivs vi som små fiskar av silver.

Anonym sa...

Jag är glad att jag är en 19årig oskuld ty mina slidväggar är fasta och vältränade och ty jag ändå är ett vilddjur i sängen ska du veta! Den rätte och jag ska göra DET nästa eller nästnästa vecka. Det här var bara till ditt tillkännagivande så att säga... du skulle haft mig.
lyxjenn@hotmail.com