onsdag 12 mars 2008

Majblomman

Dörrklockan rang och där satt jag med en sked fil i munnen och ”Roccos storverk” i VHSen. Vem vågar störa mig mitt i min morgonritual? Jag öppnar dörren och där står en liten pojke, med snorig näsa och en liten ”låda på magen” fylld av olika typer av majblommor. ”Vill herrn köpa en majblomma?” Han kunde inte ha varit mer än 8 år gammal, och med mössan så neddragen, tvungen att luta bak huvudet för att se mig. Vilken ful liten unge vi har här. Precis innan jag ber ungen ta sina små äckliga platsblommor och trycka upp den i hans mammas anal, så avbryts vi av Roccos s.k. ”Cum-roar”. Han reagerar och lutar sig in i hallen för att se vad som föregick i vardagsrummet, naturligtvis så la jag märke till detta, och med min lenaste röst säger ”Självklart, kom in vettja, jag ska bara gå och hämta min plånbok, vad heter du förresten?”. Han säger ”Milton” med vag röst och jag hör han knappt för jag är redan påväg ut ur rummet och in i mitt sovrum. Jag tar av mig min morgonrock, greppar min plånbok och träder sedan in i vardagsrummet helt naken. ”Hörru Milton, vill du tjäna lite pengar?” Han nickar lydigt, på tv så blir en tjej knullad av Rocco samtidigt som hennes huvud trycks ned i en toalett. Jag vänder honom ryggen och tar ut ett gäng kondomer ur en byrålåda. ”Jag vill att du tar av dig kläderna Milton.” jag vänder mig om igen och hinner inte reagera innan min egen käpp, den med silvernäven, träffar mig över huvudet.

Jag vaknar upp och inser att jag ligger på mage, mitt huvud bultar och min mun och händer igenförtejpade. Utan att säga något så går Milton fram till mig med käppen i högsta hugg, han gör något bakom mig som jag inte kan se, och plötsligt så känner jag det kalla stålet mellan skinkorna, det är hårt, men också väldigt kletigt, jag ser ett att ett smörpaket på golvet bara några meter ifrån mig. Jag kniper och kniper men Milton trycker hårdare än något som min ringmuskel kan stå emot. Han är inne, och det gör ont, väldigt ont. På tvn så blir en kvinna tagen i varje hål av Rocco och hans vänner. Längre och längre glider det svarta träet in i mina mest privata utrymmen, tillslut så ryker det till och en våg sveper över mig. En skönare känsla jag aldrig tidigare känt fyller mina sinnen och jag tillåter mig själv bli knullad av silvernäven. Han är en ihärdig pojke, Milton, och fram och tillbaka rör sig staven tills den välbekanta känslan arbetar sig från min pung till änden av min kuk för att sen explodera i en stor sats som kladdas ut under mitt skrev och mage. Han stannar upp, jag flämtar hårt genom näsan, tejpen har gjort det svårt att andas, jag svimmar.

När jag vaknar upp så ligger jag fortfarande på mage, men tejpen kring min mun och händer är borta, Milton sitter tyst på soffan. ”Var Milton en duktig pojke?” frågar han enfaldigt. ”Milton var en jätte duktig pojke” svarar jag, ”Var en ännu duktigare pojke och hämta pappa Tårtan en cigarett från hans jackficka. Han kommer strax tillbaka och jag ligger nu på rygg, han sätter cigaretten mellan mina läppar och tänder den med min Prinsessan Diane-tändare.

”Vill herrn köpa en majblomma?” frågar han igen. Jag ler.

Inga kommentarer: