måndag 11 februari 2008

Möss och människor

- Pumpa mig hårdare! Skrek hon, jag kände hennes fitta börja knipa ihop sig, hon var redo att komma. - Nej, såhär kan vi inte ha det, sa jag lugnt och behärskat samma stund som jag drog ut mitt erigerade organ. - Va!? Nej! Fortsätt! var allt hon fick fram. Jag log, jag hade henne precis där jag ville ha henne. - Det är dags att sluta nu, jag drog bort en svettdroppe och tittade rakt in i hennes uppspärrade ögon. - Din jävla idiot! röt hon, va fan sysslar du med?! Jag tog på mig mina kalsonger, tog en klunk ur det iskalla glaset innan jag hällde det över henne. - Jag försöker lära dig något viktigt. Hon blev helt spastisk och började veva med fötterna ihopp om att få in en lyckoträff, men jag är alldeles för snabb för henne, hon är chockad men ändå kvar i den magiska gränsen mellan klimax och upptrappning. Jag flyttade mig lätt till vänster och fångade upp hennes fot - Lugna ner dig, jag ska förklara, plötsligt blev hon helt stilla, hon andades tungt och stirrade på mig med smala ögon som tycktes säga "kom lite närmare, så hugger jag kuken av dig".

- Jag slutade för att jag bara vill dig väl, vattnet var så att du skulle kyla ner dig. Hennes ögon såg helt nollställda ut, du kanske undrar varför? Hon nickade lätt, fortfarande med sina stora, vackra, idiotiska blåa ögon. - För du måste lära dig att sann glädje inte kommer direkt, njutning är något man sparar på.  Jag är en njutningsfördröjare, jag vill att du också ska vara det. - Fördröjare? sa hon med hes röst. - Ja, någon som ständigt skjuter det vackra och underbara framför sig, resan vore inte så underbar om inte målet var himmelriket. Seså, klä på dig nu snygging, imorgon är en dag också, du kan inte sova här inatt, jag måste upp tidigt. Hon satt kvar, jag kunde inte läsa henne.  Efter en stunds tystnad så reste hon sig upp, älskar du mig? frågar hon, självklart! svarar jag utan en sekunds tvekan, jag har ljugit nog mycket i mitt liv för att förstå hur en nanosekunds tvekan kan förstöra den mest perfekta lögnen. 
- Men jag förstår fortfarande inte det här med njutningsfördröjning. 
- Ingen fara älskling, du vet att jag alltid tar hand om dig, att jag alltid ser till ditt bästa, visst vet du om det?
- Aa-a, jag tror det.
- Tror det? Jag slår på mitt *inte-så-nöjd-min*
- Jag vet det! Hon skiner upp och hennes vackra drag strålar när hon träffas av ljuset från sänglampan.
- Litar du på mig?
- Självklart Tårtan!
- Klä då på dig, så hör jag av mig senare i veckan, du hittar ut va?

Jag lämnar rummet, går igenom lägenheten, in genom dörren till badrummet. Jag vrider på spegeln och möts av den lyckligaste Tårtan på länge. Jag hör dörren smälla igen, jag sätter mig på toaletten med sitsen nedfälld, jag är nu naken och min erektion tycks avge ett strålande ljus som skulle kunna tända 10 000 hushåll. Den sista tanken som flyger genom huvud innan jag kommer är "smaka på min livskvalité din dumma jävla kossaAAA".

Inga kommentarer: