måndag 11 februari 2008

Ett vagt minne från ett sommarlov

Johanna var den som kvicknade till först och hon kröp upp till mig och viskade:
- Jag har länge längtat efter att få ha din kuk.
- Ja jag har så länge längtat efter att få ha den och noga tvätta bort spåren efter alla kvinnor den tidigare varit på besök i.
- Ja, som du ser är han inte riktigt vaken ännu men det kan du säkert ändra på, svarade jag och fingrade på hennes snustorra hårlösa fitta.

Johanna gled ned till min nu slaka penis och började sakta kyssa och leka med den. Hon lekte den som ett barn leker en irriterad kattsvans.
- Lek den! Lek den! , började jag väsa med en alltmer upphetsad röst.
Hon började slicka min rakade pung och fortsatte upp till toppen av kuken för att ta hela ollonet i munnen samtidigt som hon sakta lekte den med sina, typiskt för henne, osäkra drag.

Till vänster om mig låg Frida som just vaknat till och nu tittade föraktfullt på Johanna och det hon gjorde.

- Det där ser ju fel ut, sa Frida med ett tonfall som skrek svartsjuka.
Men med sin ena hand började hon ändå smeka sin pincett-ansade mus och fingerknulla lillasyster Johannas anus bestämt.
Min kuk hade nu vaknat till liv efter Johannas behandling och hon höll nu ett högre tempo när hon både runkade och blev runkad på samma gång. 
Jag såg hur hennes blonda kalufs jobbade mellan mina särade ben och i hennes ögon lyste en beslutsamhet som jag inte sett någon flicka ha tidigare...

Jag må ha varit väldigt ung men jag har fan aldrig varit oskyldig eller en oskuld.

Inga kommentarer: