måndag 18 februari 2008

Let's wrestle

Flickan jag hade fått med mig hem var kanske bara 18 år gammal. För visst var det en flicka. Hon visade mig sina "rop-på-hjälp"-ärr på handlederna, samtidigt som hon retade min svullna erektion.
"Säg till om jag ska sluta" sa jag hela tiden motsägelsefullt och smekte hennes bröst och ass. När jag närmade mig fittan log hon och skickade hela tiden iväg min hand nån annanstans. Mina närmanden blev mer och mer påverkade av min kåthet och, ska vi säga passionerade? Tills det hela slutade i en brottningsmatch som hon verkade uppskatta mer än mig. Hon var helt klart galet kåt det såg jag ju, men varför? Hade hon ett behov av att bli pissigt behandlad?Hon fortsatte att streta emot samtidigt som hon klädde sig med ett upphetsande leende på läpparna. "Vad håller vi pååå med?" sade hon till slut, pubertalt som bara en liten 18-åring kan. Som om hon inte visste det? Jag sade något om att "det är svårt med närhet om man bara stöter bort någon" - lite sådär stött, i hopp om att ge henne lite skuldkänslor för den evighetslånga teasen, och lade mig sedan för att somna.

"Jag hoppas att det inte blir konstigt i skolan nu" sade hon på morgonen.
"Nej då, det blir det inte" Sade jag moget (men det blev det förstås).
När hon hade gått hittade jag en blodfläck på lakanet där hon legat. "AHAAAAA" tänkte jag då för mig själv.

Helgen efter det hade jag 8 missade samtal på en timme, från henne. När klockan var kvart över två såg jag de missade samtalen, tryckte på den gröna teleonsymbolen och jag minns att jag tänkte "vafan, jag är ändå 29, singel och med ovanligt friska spermier". Sedan slängde jag upprymt mina kondomer i en papperskorg, ikväll skulle lillbruden få smaka på en hämnd som räcker resten av livet. Och det, det är fan ett löfte om livskvalitet.

Fortsättning följer.

Inga kommentarer: