onsdag 13 februari 2008

2007

Det är för mig svårt att inte ligga och tänka på 2007 idag denna onsdagsmorgoneftermiddag 13 februari 2008.
Med ett sjukhusfika på Sahlgrenska inplanerat så känner jag mig stimulerad i ett liv som till störst del bara handlar om sköna bagateller. 2007 var överlag ett ganska händelselöst år men ändå så sjukt magiskt.

2007 så reste jag fan inte utomlands en enda gång. Inte ens till Norge.
2007 så låg jag med 6 tjejer (inkl fd flickvän). Den sjunde tillät jag inte ens suga av mig.
2007 så knarkade jag tre gånger och det var tre gånger för lite.
2007 var året utan slagsmål. Bara verbala vuxna ordmål.
2007 var året då jag ena veckan kände mig som en olycklig vuxen sambo för att nästa känna mig som en ung sluskig ungkarlsrebell.
2007 så höll jag på att få sparken men försökte istället tjata till mig en tjej sparkad.
2007 var året jag insåg att jag inte gillar så många av mina gamla vänner utan jag gillar istället dom jag har nu av hela mitt hjärta.
2007 var året jag började må bättre än någonsin typ.
2007 var första gången jag upplevde och blev rädd för impotens.
2007 var för mig hatbloggarnas år och jag började läsa igen efter mitt långa rökbloggsuppehåll.
2007 var året jag upptäckte att Prince Highlandtaste är en förjävla fin cigarett.
2007 var året som Säffle Bussen tog mig till ett vårvackert Gränna med en fantastiskt fin Vättern i bakgrunden.
2007 var året av practical jokes med pizzor som aldrig blev varma, skojiga köp åt vänner från systemet och att tvinga sig genom alla avsnitt av Kung av Queens.
2007 var året då Curb your Enthusiasm knullade mig och jag blev kär.
2007 var året jag blev den jag är idag.

2007
and trough with you
it was 2007
and singing to you
there's nothing true
when I'm with you

Inga kommentarer: